Bezorggebied

Wat is het bezorggebied van Roses by Rose?

Heel Nederland en België.

Flowerboxen

Waarom zijn Longlife rozen 3 jaar houdbaar?

Longlife rozen zijn echte rozen waarbij het groeiproces gestabiliseerd is. Vanwege het technisch proces, stabiliseren, blijven de rozen 1 tot 3 jaar bloeien en voelen ze aan als vers geplukte rozen.

Hoe lang is een Flowerbox met verse rozen houdbaar?

De verse rozen in een Flowerbox gaan gemiddeld 6-9 dagen mee.

Hoe lang gaat een Just Roses Boeket met Verse Rozen mee?

De verse rozen in een just roses boeket gaan gemiddeld 7-10 dagen mee.

Bezorgtijden

Wanneer kan ik bestellen?

24 uur, 7 dagen per week; bestellingen vóór 14:00 uur besteld kunnen al de volgende werkdag geleverd. Het is eventueel ook mogelijk om de bestelling op te halen bij een pickup locatie.

Wanneer bezorgt Roses by Rose?

Dinsdag t/m zaterdag via DHL van 08.00u t/m 20.00u, vervoerders condities van toepassing.

Ik heb geen ontvangstbevestiging van mijn aankoop gehad

Deze zullen we op uw verzoek nogmaals toesturen.

Ik heb geen Track& Trace code gehad

Deze krijgt u de dag voor bezorging van uw bestelling; heeft u deze niet gehad neem dan contact op met ons.

Mijn bestelling is niet aangekomen

Check m.b.v. de aan u verstuurde Track&Trace code waar uw pakket zich bevindt; deze zou onderweg kunnen zijn of de pakketbezorger kan u gemist hebben. Neem contact op met DHL indien dat zo is.

Mijn bestelling is te laat aangekomen

U krijgt van Roses by Rose/ DHL de dag voor de door u gewenste lever datum een Track& Tracenummer; zodra u deze heeft is het de verantwoordelijkheid van DHL deze op de volgende werkdag aan te bieden aan u en u verantwoordelijkheid om bereikbaar te zijn voor ontvangst.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen

Stuur uiterlijk de dag van ontvangst van uw bestelling minimaal 4 duidelijke foto’s van verpakking, doos en de schade o.v.v. van uw bestellingnummer en uw contact gegevens naar info@rosesbyrose.nl. Wij reageren binnen 3 werkdagen.

Mijn bestelling lijkt niet op wat op de site geïllustreerd staat

Stuurt u uiterlijk op de dag van uw bestelling duidelijke foto’s van verpakking, doos en de schade o.v.v. van uw bestellingnummer en uw contactgegevens naar info@rosesbyrose.nl. Wij zullen uiterlijk binnen 3 werkdagen hierop reageren voor een passende oplossing.

Annuleringen

Annuleringen

Vanwege de bederfelijkheid van ons product en conform onze Algemene Voorwaarden vermeld op onze site waar u ook me akkoord bent gegaan is annulering niet mogelijk.

Ik wil mijn geld terug

Vanwege de bederfelijkheid van ons product en conform onze Algemene Voorwaarden vermeld op onze site waar u ook mee akkoord bent gegaan is restitutie (teruggave van geld) niet mogelijk.

Wijzigingen

Ik wil het verzendadres wijzigen

Dit kan helaas niet , wilt u toch een verzoek indienen doe dit dan d.m.v. een mail te sturen naar info@rosesbyrose.nl met daarin vermeld uw bestelnummer, de oude adresgegevens en de nieuwe adresgegevens. Dit kan ook telefonisch waarbij wij dit voor u noteren en dit per mail aan u sturen waar u met OK op dient te reageren voor akkoord, schriftelijk akkoord (per mail) is verplicht. Controleert u de inhoud van de door ons te sturen mail op fouten; wij zijn hier niet aansprakelijk voor zijn.

Ik wil mijn bestelling wijzigen (een ander boeket)

Dit kan, voor zover het verpak- en bezorgproces dat toestaat, d.m.v. een mail te sturen naar info@rosesbyrose.nl met daarin vermeld uw bestelnummer, de eerder gekozen flowerbox en de nieuwe gewenste flowerbox. Dit kan ook telefonisch waarbij wij dit voor u noteren en dit per mail aan u sturen waar u met OK op dient te reageren voor akkoord, schriftelijk akkoord (per mail) is verplicht. Controleert u de inhoud van de door ons te sturen mail op fouten; wij zijn hier niet aansprakelijk voor.

Verzoeken/ Special Request

Ik heb een speciaal verzoek/ special request?

Dit kan d.m.v. een mail te sturen naar info@rosesbyrose.nl met daarin uw verzoek en wensen, wij zullen uiterlijk binnen 3 werkdagen hierop reageren voor een passende oplossing.