Wat is het bezorggebied van Roses by Rose?
Heel Nederland en België.
Flowerboxen
Waarom zijn Longlife rozen 3 jaar houdbaar?
Longlife rozen zijn echte rozen waarbij het groeiproces gestabiliseerd is. Vanwege het technisch proces, stabiliseren, blijven de rozen 1 tot 3 jaar bloeien en voelen ze aan als vers geplukte rozen.
Hoe lang is een Flowerbox met verse rozen houdbaar?
De verse rozen in een Flowerbox gaan gemiddeld 6-9 dagen mee.
Hoe lang gaat een Just Roses Boeket met Verse Rozen mee?
De verse rozen in een just roses boeket gaan gemiddeld 7-10 dagen mee.
Bezorgtijden
Wanneer kan ik bestellen?
24 uur, 7 dagen per week; bestellingen vóór 14:00 uur besteld kunnen al de volgende werkdag geleverd. Het is eventueel ook mogelijk om de bestelling op te halen bij een pickup locatie.
Wanneer bezorgt Roses by Rose?
Dinsdag t/m zaterdag via DHL van 08.00u t/m 20.00u, vervoerders condities van toepassing.
Ik heb geen ontvangstbevestiging van mijn aankoop gehad
Deze zullen we op uw verzoek nogmaals toesturen.
Ik heb geen Track& Trace code gehad
Deze krijgt u de dag voor bezorging van uw bestelling; heeft u deze niet gehad neem dan contact op met ons.
Mijn bestelling is niet aangekomen
Check m.b.v. de aan u verstuurde Track&Trace code waar uw pakket zich bevindt; deze zou onderweg kunnen zijn of de pakketbezorger kan u gemist hebben. Neem contact op met DHL indien dat zo is.
Mijn bestelling is te laat aangekomen
U krijgt van Roses by Rose/ DHL de dag voor de door u gewenste lever datum een Track& Tracenummer; zodra u deze heeft is het de verantwoordelijkheid van DHL deze op de volgende werkdag aan te bieden aan u en u verantwoordelijkheid om bereikbaar te zijn voor ontvangst.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen
Stuur uiterlijk de dag van ontvangst van uw bestelling minimaal 4 duidelijke foto’s van verpakking, doos en de schade o.v.v. van uw bestellingnummer en uw contact gegevens naar info@rosesbyrose.nl. Wij reageren binnen 3 werkdagen.
Mijn bestelling lijkt niet op wat op de site geïllustreerd staat
Stuurt u uiterlijk op de dag van uw bestelling duidelijke foto’s van verpakking, doos en de schade o.v.v. van uw bestellingnummer en uw contactgegevens naar info@rosesbyrose.nl. Wij zullen uiterlijk binnen 3 werkdagen hierop reageren voor een passende oplossing.
Annuleringen
Annuleringen
Vanwege de bederfelijkheid van ons product en conform onze Algemene Voorwaarden vermeld op onze site waar u ook me akkoord bent gegaan is annulering niet mogelijk.
Ik wil mijn geld terug
Vanwege de bederfelijkheid van ons product en conform onze Algemene Voorwaarden vermeld op onze site waar u ook mee akkoord bent gegaan is restitutie (teruggave van geld) niet mogelijk.
Wijzigingen
Ik wil het verzendadres wijzigen
Dit kan helaas niet , wilt u toch een verzoek indienen doe dit dan d.m.v. een mail te sturen naar info@rosesbyrose.nl met daarin vermeld uw bestelnummer, de oude adresgegevens en de nieuwe adresgegevens. Dit kan ook telefonisch waarbij wij dit voor u noteren en dit per mail aan u sturen waar u met OK op dient te reageren voor akkoord, schriftelijk akkoord (per mail) is verplicht. Controleert u de inhoud van de door ons te sturen mail op fouten; wij zijn hier niet aansprakelijk voor zijn.
Ik wil mijn bestelling wijzigen (een ander boeket)
Dit kan, voor zover het verpak- en bezorgproces dat toestaat, d.m.v. een mail te sturen naar info@rosesbyrose.nl met daarin vermeld uw bestelnummer, de eerder gekozen flowerbox en de nieuwe gewenste flowerbox. Dit kan ook telefonisch waarbij wij dit voor u noteren en dit per mail aan u sturen waar u met OK op dient te reageren voor akkoord, schriftelijk akkoord (per mail) is verplicht. Controleert u de inhoud van de door ons te sturen mail op fouten; wij zijn hier niet aansprakelijk voor.
Verzoeken/ Special Request
Ik heb een speciaal verzoek/ special request?
Dit kan d.m.v. een mail te sturen naar info@rosesbyrose.nl met daarin uw verzoek en wensen, wij zullen uiterlijk binnen 3 werkdagen hierop reageren voor een passende oplossing.